Monday, September 14, 2009

Festival Seni Uniten 09

27, 28 & 29 Julai 2009

Unit Sukan & Kebudayaan bersama HEP telah bekerjasama dengan MPP, kelab dan persatuan kebudayaan dan sokongan agensi luar telah mengadakan Festival Seni Uniten 09.

FSU 09 pada kali ini diadakan di perkarangan Dataran Perpustakaan Uniten dimana selain objektif untuk memperkukuhkan kesenian dan warisan tempatan dan antarabangsa dikalangan mahasiswa, ia juga bertujuan untuk menjadikan Pusat Aktiviti Pelajar di Dataran Perpustakaan yang berpindah dari bangunan COE lebih aktif dan mesra pelajar.

Pelbagai aktiviti seperti pameran seni dan budaya gabungan dari kampus Putrajaya dan Muadzam Shah dimana kedua-dua kelab seperti Astena dan Kelab Citra Seni bergabung dalam mempromosikan seni Melayu.
Selain itu jualan dari pihak luar seperti Nokia, pihak pelancongan Fiji dan lain-lain turut memeriahkan festival kali ini.

Selain menjaga booth, beberapa ahli Astena juga turut diberi tugasan oleh USK untuk menjadi koordinator program Santai Seni selama 2 hari dibawah seliaan Carie dan Sup pada hari pertama untuk program band dan dibawah seliaan Paan Tahot dan Zul bersama tiga krew anak ayam Rumah Teater sebagai pembantu.. ^^p


Gambar kenangan Astena dan Citra Seni.. :p

together we unite!
kerabat otai Astena
selaku Koordinator Program Santai Seni hari kedua
Booth Astena dan Citra Seni.



Hazman dan Ammzar jamming.

Feroz, Nadbolala dan Farah sibuk melayan tetamu..


0 pendapat: